
...... NÀ MAMMA......
Quanne na mamma' vo' parla,
Nun te tiene tiempe ant'a senti,a mette a rette tutt' e cose,tante na mamma po' aspetta,e sule quanne se fa viecchie e ti pigliane e rimorse tu a vulisse a cuntenta,quanne na mamma sta malate sa 'nascunne a malattia pecche sule isse vuo suffri e te regale nu surrise quanne cirche e qualche cose te vuo sempe a cuntenta.
E te pense,e te cumoglie quanne sta durmenne,comme se fosse sempe piccerille,te venne accarezza,ma nun te fa scetta e te guarde s a ccorge ca tu ancora l assomiglie,ma dint o core suie come cuntente, o tiempo vo ferma,pe nun se fa lassa'.
Quanne na mamma' nun ce sta,se reste sulle a cammena,e sta strade mille votte nun te vulisse maie ferma, guardanne o tiempo che passate vire tutte che scuntate,nun t aspette niente cchiu,quanne na mamma se ne ghiute vire o trene che partute,e non lo puo cchiu piglia,e t appiene all ansa ca te piglie, e na fumata e sigarette,a na via che fatte gia.
E si sule,cu l uocchie fuse abbagnane i ricorde quanne a turnave e ta rapeve a porte e sa grappave a tte, nun te lassave cchiu e si sule cuntane l ore l attime e minute vulisse dare un calcio a sta vita ma a vita e chesta cca', e tu a sapive gia' cara mamma'nun ta po acatta',nisciune cchiu t arra,
NÀ MAMMA..
Traduzione :
Quando una mamma vuole parlarti, tu non hai mai tempo per ascoltarla e la metti all'ultimo posto , perchè una mamma può aspettare, solo quando si fà anziana , e hai i rimorsi tu la vorresti accontentare su tutto...
Quando una mamma non stà bene,si nasconde dietro la malattia,perchè, solo lei vuole soffrire, e ti regala un sorriso quando gli cerchi qualcosa. Vuole sempre accontentarti.E ti pensa, ti compre le coperte mentre stai dormendo, come se tu sei sempre il suo bambino, ti fà le coccole ma lei non ti sveglia.E ti guarda e si accorge che tu gli somigli ancora,dentro al suo cuore lei è contenta, lei vuole fermare il tempo per non lasciarti.
Quando una mamma non c'è restiamo soli a camminare la stessa strada per mille volte e non vorresti mai fermarti.
Guardando il tempo che è passato prendi tutto per scontato non ti aspetti niente più. Quando una mamma ci lascia è come se avessi perso il treno e non lo puoi più prendere, e ti lasci prendere dall'ansia e ti fumi una sigaretta con una strada che hai percorso già. E sei solo con gli occhi bagnati di ricordi.
Quando tu tornavi e lei ti apriva la porta e ti abbracciava, non ti lasciava più.
E sei solo. Conti l'ora, gli attimi i minuti vorresti dare un calcio a questa vita, ma la vita è solamente questa, e tu lo sapevi già "CARA MAMMA". Una mamma non la puoi comprare e nessuno te la può far tornare indietro... UNA MAMMA...
Nessun commento:
Posta un commento